Vardag..

2 veckors nollning och turkiet resan är avklarad och skolan har börjar på riktigt.. 
Hade världens bästa resa till turkiet, så sjukt kul! redan planerat att boka om samma resa till våren! 
 
2 veckors nollning började den dagen vi landade i stockholm, vart full 2 veckor i sträck, vakat över alla fulla på långban. Sen minns vi inte mycke mer. 
 
Nu har vi däremot börjat ett nyktert nyttigare liv, utan öl och pizza vill säga.. 
 
Imorgon blir det äntligen hemfärd, efter 2 veckor i filipstad kan jag erkänna att jag saknar hagfors, mamma och mina bästa vänner så otroooligt mycket! men imorn så får jag äntligen se dom :) 
 
Nu ska jag ta och sätta på mig headset och ha Hållfast i 2 timmar! Ikväll blir de ännu en myskväll med min bästa sambo & vän! 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0