Vardagen..

Åter till vardagen.. Hur tråkigt är det inte att sitta i skolan och försöka nöta in kemin ? jag fattar inte ett skvatt.. Dugga på fredag innan det är dags att dra mig mot hagfors och frisörstolen!
Helgen bestod av fest med massa härliga människor! Fredagen blev lite spontan hemma hos herman med emil, emma å sandra! drog vidare och hade en hur kul kväll som helst!
Lördagen var de 20-års kalas för linn! Otroligt kul kväll med tjejerna!
Igår var det återigen söndag, skulle åka tillbaka hemåt till Filipstad i tid, kl2 närmare bestämt. Men min far hade tydligen kört fast sig vid Flåsjön, så tur för honom att hans snälla dotter kunde komma och hämta honom! Bara att vända om där ute i skogen då min bil inte kunde ta sig in dit han var fast så de va bara att hämta hjullastaren och sedan ploga ut honom! så 4 timmar senare fick jag iaf åka hem!
Hade bigbrother mys med emma och alexandra innan jag åkte hem och slocknade direkt i sängen!
Tack för denna helg alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0