It's a mystery.

Återigen tillbaka i skolan, en vecka där projektet ska lämnas in och ett stort behov att kolla på kemi föreläsningarna finns!! Men, imorn är det hockey i LLA vi tänkte boka och ta en heldag i karlstad. Onsdag drar jag tillbaka till Hagfors och sedan på Torsdag ska jag ner till Järnverket med moster en heldag! oj vad skolan går bra känner jag! ..
Klarade iaf duggan på 2:a försöket, vilket ger mig 1 poäng till att ta med mig till tentan, men de hjälper mig nog inget ändå! ;)
Helgen spenderade ja i Hagfors med mina närmaste fina vänner, träffade även efterlängtade kusin igår!
Dags att sätta på sig det fina headsetet skolan sponsrat oss med och kolla en eller två föreläsningar!

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: Åååh lätt, skulle säkert svimma men det skulle vara sååå värt det :D



Btw, söt tjej, ge henne mitt nummer! :) ;)

2012-03-22 @ 10:04:42
URL: http://nichle.devote.se
Postat av: Ellinor

Sv: Tack så hemskt mycket! :)

Ja det skulle vara kul, men som sagt jag är inte så duktig! :)

2012-03-28 @ 19:25:18
URL: http://elliinorskogfeldt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0