kompis de går bra nu!

Mattetentan är avklarad, jag fick min sushi idag & vi var tydligen lediga imorn, det går bra nu :)

I fredags var det mitt-temins-middag, och den var nog rolig.. Kom iaf hem halv 5 och klev upp vid 9, den bakfyllan vill jag inte vara med om igen! Drog vidare till hagfors och på kvällen drog jag till erica en sväng sen drog jag och kusin vidare till folkan! Inte så värst kul där men. Fick iaf min givna sovplats och gårdagen spenderade vi i sängen heeeela dagen innan det var dags att säga hejdå igen och jag drog vidare hit till philly!
Idag slutade vi skolan 5.. Så nu ska jag griljera min skinka innan det blir en film och sängen! Helt slut efter helgen!
Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0