tjugosjundeaugustitvåtusenåtta

Dagen började 10:45, inte helt fel! men den började med idrott; storavarvet! men det gick bättre än väntat, sprang hela vägen, så jag&madde kom in på 10,26 :) sen fick vi göra lite vad vi ville, pingis för våran del, och jag kan ju säga att jag & bollsporter inte direkt passar så jättre bra tillsammans, men ändå. jag hade kul :) sen vart det massa andra dryga lektioner, 1,5h matte, fick våra grafräknare som varken vi är per förstår oss på! hejja! aja, sen engelska och sist samhäll, grupparbete blev det, jag,nicole&henrik tillsammans, har pension att skriva om.. henrik drog till tandis och lämnade oss, vi skrev ut nåra få papper sen slutade vi, och på fredag blir nicole själv i vår grupp antagligen, henrik ska bort och jag ska antagligen vara ledig, hoppasså! men hon klarar sig nog, aja, sen fick vi äntligen åka hem! sen väl hemma drog jag och roger till tippen och kasta lite överflöd, sen handla vi gröt som jag ska göra mig sen, och sen till lägenheten och hämta en tv jag ska ha här hemma :D slipper min lilla fula och byter upp mig några storlekar :D  inte helt fel,
mammi och roger har dragit på final i skoga, bingo alltså! jag orkade inte följa med, så drygt ibland, och jag vinner ju ändå ingenting! så jag satte mig på cykeln och åkte bort till risberg, nästan till herrgården där, men inte riktigt.. sen till ridskolan och tillbaka hem :) tog ett äpple från trädet när jag gick in nu också, shit vad goda dom var :D
imorn är det torsdag, vilket innebär att skolan slutar 11:45, fy vad gott! så är det ju den 28 då också, och det är ju inte vilket datum som helst heller :) jag vet inte om det bär av på speedway med min kära vän sooofi! och sen är det äntligen fredag!

jag vet att jag är väldigt intressant här men.. jag har ändå inget bättre för mig så..

neej, nu väntar min efterlängtade gröt efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0