Livet i Filipstad!

Jag har äntligen flyttat in och fått internet i min lya, mannen med soffan ringde precis förut så den kommer till veckan! Snart är det klart i lägenheten, och jag STOR trivs! Det är helt underbart folk och de kunde inte bli bättre!

I torsdags var det grillkväl på kåren, sen blev det kaaos, http://www.vf.se/nyheter/filipstad/hot-och-skadegorelse-i-filipstad , de 2 30-åriga männen är egentligen 20 men.. Vi kom till kråkslottet efteråt dom blivit jagade och hotade med knogjärn, vi fick oss mat och när vi lämnat köket och sitter i vardagsrummet krossar dom köksrutan med en ölburk, snacka om skakis! Vi som precis tänkt gå hemåt 5 min innan burken kom, vi ångrade oss och tog sällskap under natten!

Idag följde vi med Jimmy till Kristinehamn, och jaa, det blev en glass i solen och koll på statyn, det vi skulle dit för var stängt!

Ikväll blir det kåren igen, och förhoppningsvis håller sig hotmännen borta från stan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0