STUDENTEN

Happ, nu är studenten över, är livet också över? är det här allt börjar om på nytt? är det nu man ska bli vuxen kanske? många frågor som jag hoppas framtiden löser av sig själv.

Precis i stunden känns det underbart att tagit studenten, men det kommer en dag snart då jag vet att ja kommer sakna skolan, och jag saknar redan alla vänner! fy fan vad 92:orna var bästa gänget! Jag älskar er!!!

Gårdagen började ganska tidigt med champangefrukost i blinkenbergsparken med alla fina studenter, vädret svek aldrig och vi tog kort och drack massa gott, senare begav vi oss till KKH och fick mat och därefter var kortege bort till kyrkan, svetten rann och alla i kyrkan hade gått ut innan det var slut. Vi sprang till skolan och därefter sprang vi ut ur skolan! vilken känsla! Vi gick runt och gav blommor och fick nackspärr innan vi drog ett par varv med flaken! sen hem och äta och få presenter av släkt och vänner! Vi drog senare till Emmis och efter till parken där det knappt gick att gå, herregud vad folk överallt! Tröttheten kom som ett brev på posten när det var slut men som tur var kom Jocke som en räddare i nöden och jag fick sova!

Dagen
till ära har jag tillbringat de mesta i sängen, drog mig upp runt 1 och följde med basten upp till gumma en sväng och hälsade på igen! Kvällen ikväll verkar bli lugn och tråkig, men efter denna vecka behövs det också!

Drar en film och hoppas på att något kul sker snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0