Don't stop Believing!

Att vara hemma och arbetslös har jag nu efter 3dagar kommit fram till att de är inge för mig, nog för jag börjar i järnverket i Juli men är redan helt uttråkad!

Igår kom Sofi runt 00.00 på fika, stannade en timma innan hon åkte hem! Det var något som verkligen gjorde min dag fast på natten! Herregud vilken skrattknip i magen!

Under dagen idag har vi fixat och ringt runt lite, & min walk in closet har börjat fått in lite kläder även om den är långt från klar.

Senare
tar jag med mig min kära kusin på tutbingo och hoppas på att vi blir rikare på hemvägen! Stort behov av dom just i detta läge!

Imorn ska jag på en tripp som kanske gör förändring i livet ! Nervigt!


Love you girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0