Dags för en vit vecka!

Helgen innebar en 3-dagars som var otroligt kuliga varje dag! ångrar inte att ja gick ut någon dag!

Torsdagen började hemma och Tina och slutade även där, vi drog till Uwån en sväng imellan och folket var ett hopplock av alla i hagfors, fick mig tillslut skjuts hem och landade i sängen vid 05.00,
Fredagen började jag att äta med familjen och släkten innan jag åkte vidare in till Hagfors till Jonas och Anna där Erica och Ante och Herman även väntade. Vi drog till Linnea, sen Sara och sen Johanna innan vi kom hem och sov som kräftor 3 st i en soffa.
Lördagen bestämde ja mig vid 8 att de va ingen ide att sitta inne när festen var i höghuset bredvid, fick med mig Alexandra och vi drog till Jocke innan det var dags att dra till Parken och efterfest vid TD.

Till helgen väntar Höljes sen får det vara bra ett tag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0