We are right where we should be!

Snesteg eller inte? huvudsaken är att det gjorde mig glad!

Precis kommit hem efter en glasstur med kusinerna Finnkvist, Robert ringde i detsamma och vi bestämmde oss för att ses på bryggan lite senare ikväll!

Jobbet flyter på otroligt bra, jag gillar läget! väldigt lugnt i omgångar men till veckan då alla ordinarier går hem och överlämnar alla datorer, nycklar och telefoner i 3 sommararbetares händer kan allt ske!
Jobbet går inte heller bara ut på att jobba har vi märkt idag ;) ujuuuuj!

Igår lovade jag mig själv att ligga och sova senast 10! Men, någon kom ivägen för det så sovtiden förkortades massa, men vad gör det när jag lovade mig att sova tiiidigt idag? men då kom bryggan ivägen, och imorn har jag också fullt upp på kvällskvisten! Jag lever verkligen på kaffet om dagarna!


GO KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0