Låter bilderna tala!

Hitta min kamera med massa bilder på som ja tänkte dela med mig lite av! ;)


Balen med älskade Team Kusin


Studentfesterna bjöd på massa dansövning utöver all supning


goosi




Mötte världens näst bästa kisse! vildis <3



klassen drog till Finland på "studieresa"



Det drog igång vid 11 på tåget redan


Vissa klarade trycket mer än andra ;)



Kom fram till Sthlm, i väntan på frakten till färjan tog vi ett varv


Den fina sidan av Sandra & mig var med oss genom HELA resan!



Party i lärarnas hytt!


Vi kom hem och vissa tog smygbilder på sig själv ;)


Det blev midsommar


Vi drog till Linnéa, sara och sedan Johanna innan vi kom hem!


Trötta å goooa


Dessan och jag drog till Höljes och levde en helg, Tältet kom upp tillslut!



Valde helt rätt plats i tanke på detta!


Nöden har ingen lag!


Haha! vissa var tröttare än andra!


Rallycrossen i fullgång


Vissa var snyggare än andra!


Andreas fick sig ett rejält åk och en rejäl vurpa med många piruetter!


Polisen var på besök och fick med sig personen som tog skylten ;)


Rydell & quick på kvällen var nog bra?


taggad bruuud



Höljes tog slut och jag kom hem till mitt liv


Världens finaste kissssse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0