I MADE IT!

HAr inte riktigt hunnit smälta att jag faktiskt är 18 år än, känns inte som så, jag är ju så liten än.. Men det känns bra ändå :) HAr fått en massa paket och fler blir det till helgen.

Nu har min älskling dragit till tyngsjö, jag skulle suttit i bilden brevid honom nu, men eftersom släkten har så dåligt planeringssinne kommer dom imorgon och hade inte tid annars, och tårtan var beställd så jag fick vara hemma.. jävla piss, vill ju dit jag med och åka massa skoter!!! men stugan är hyrd tills mars, och dom kommer hem imorgon eftermiddag så jag följer med i nästa tåg som går! och en natt ska jag nog klara mig ensam i sängen.. & ikväll myser jag ner mig med sofi och alexandra i massa prat! det går utmärkt det också! :)

Nu kliver alexandra snart in genom dörren :) och sen kommer sofi när hon sjunigt klart! ;)


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0