Dan före dan före dopparedan!

Det där med December listan , den la jag ner.. De var inge roligt :)

Igår fick vi jullov efter massa mys med bästa klassen! Jag inledde lovet med att umgås med mormor och klä granen! :)

Snart kommer Jossi och vi ska dra en sväng till edebäck innan träningen, de är plogat på isen så vi ska ut och sladda! Att bro på sladd så hade jag otroligt kul med laget under helgen, vilka människor! Puss på er!


Äntligen är nyår fixad några veckor innan, så på torsdag drar jag, Sebastian, Robin & Elin iväg upp till sälen och stannar 4 dagar, kul att komma iväg någonstans :) tror de kommer bli toppen!



Igår tog min bästa vän körkort! så grattis vännen <3

Gammmal häärlig bild på mig & världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0