Dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek var väl egentligen på stjärnsfors tiden, då jag och Emma ö tog fram klasslistan och ringde till varenda pojke och frågade chans tills någon sa ja. Vi hittade varsin pojk som vi höll ihop med ett tag, körde våran myskväll och hångelhörna, vi skulle nämligen då hångla för första gången! Emma drar sedan ut mig ur rummet efter ett tag och säger " usch vad äckligt. Jag får hans saliv i munnen!"


Men min äkta riktiga kärlek var och är fortfarande Sebastian. Vi har snart 0Lvåran 2.5 års dag tillsammans, jag är fortfarande kär och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Hahaha, glömmer aldrig xD

2010-12-05 @ 15:18:44
URL: http://emmaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0