Dag 1 - om mig

Anna Maria Rebecca Penttinen. Bor i Uddeholm tillsammans med Mamma, roger och min bror David. Vi har även för 6månader sen fått en liten racerkatt i familjen, med de söta namnet Lillemor, hon är allt annat än lugn! Jag bor även i Geijersholm med Pappa i de hus jag växt upp i hela mitt liv. Jag är en otrolig djurvän, och älskar alla sorts djur utom reptiler och slingriga saker! Jag går just nu tredje året på Teknikprogrammet i Hagfors i den nya storskolan. Jag trivs som fisken med klassen och linjen, hur kämpigt vissa ämnen är så är det kul :) jag ångrar mig inte med val av linje, men jag har ingenaning om vad jag ska göra med framtiden.. Jag vill helst av allt inte bli stor, men så lätt är inte livet, så framtiden märker jag senare i livet hur den blir. Jag älskar att handla, var senast igår ner till ullared och spenderade massa pengar, att åka bil i mörkret med högmusik är också något jag gillar. Jag fick mig körkort i januari, då fick jag även en bil av min far, utan den vore jag som handikappad. De är en sån frihet! Jag kan även säga att pappa har skämt bort mig under mina 18, snart 19 år. Jag har verkligen en underbar släkt och familj som jag värderar högt! Jag älskar högtider och myskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0