Vart tog elden vägen?

Nu måste jag börja att berätta en grej, så jag inte glömmer det!!
jag satt i min säng, gick upp för att göra ngt, minns inte vad. tog svängen förbi fönstret, och vad ser jag? jo ankor! alltså änder. sånna som lever i vattten!!  jag bor nåra km från närmsta vatten, och det är en stor motorväg man måste korsa för att ta sig dit :S stackars små varelser! sandra tycker jag ska fånga en och ha kvar :)


Nu är jag hemma, det var sig likt :) har inte vart här sen i torsdags :p men jag klagar inte! gumhöjda is the shit liksom! ;)

den underbara långhelgen är över, den underbara veckan har dragit igång! hoppas den dryyygar ut sig riktigt! så här ska alla veckor se ut tycker jag! då kanske jag skulle gilla skolan :)

nej nu ska ja lägga huvudet i teoriboken! sen kanske jag drar till alexandra!

CIAO


Kan jag inte få ha min nagel under din eller?
Tankalanka <3<3<3!




Kommentarer
Postat av: Meta

Nu ska vi inte överdriva anna, Stor motorväg?;)

2009-09-22 @ 17:09:19
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0