speedway time!

Torsdag idag, slutade 10:45 som vanligt, jag bara älskar torsdagar(!!) jag och alexandra gick till värmullen och åt ;) sen fyndade vi på dompan innan jag åkte hem och tog reda på alla äpplen ute på gården :) har även gjort några övningar i körboken :)

Nu väntar jag på att alexo ska bli klar på sjukis så vi kan åka till geijers och dryga innan det blir speeedway :)

jag har hittat min bil! den bilen jag vill ha, den ska jag ha! jag måste :) super snygg är den! bara han inte hinner sälja den innan pappa fått tummen ur.. då blir jag ledseeen.

ja de var allt jag ville förmedla,


Kommentarer
Postat av: Helén

snyggis-anna :)

2009-09-10 @ 18:47:02
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0