Let's party!

Håltimma i skolan, finns så mycket att göra här på norra, tur att dom har datorer!

I helgen var det 30års kalas för daniel som stod på schemat, dagen började med en tripp till skoga på marknaden en snabbis innan älskling kom och hämtade mig och vi åkte och fixa present åt födelsedagsbarnet, sen åkte vi till robert och inväntade kusinerna från örebro och sen vidare och hämtade upp Therese! åkte till otterdalen och träffa alla, runt 40 pers blev vi. det bjöds på potatisgratäng och fläskfile, och ett stoooort bord sprit, där jag och terra höll till ;) sen drog festen igång på riktigt! riktigt kul var det :) vad jag kommer ihåg iaf ;) herregud. aja, man lever bara en gång ;p sen körde sofia hem oss till gumma, somna direkt huvudet fick kontakt med kudden! där spenderade vi hela söndagen också nästan, utom när olle kom och vi åkte och hälsade på emil i hans nya lya :)

Idag ska jag till milla och fira olle :) sen blir det gumma igen :)

nu har jag bara 20 minuter att slå ihjäl innan fysiken drar igång!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja :) hehe, hade ju inte gjort så mycket om den inte skulle ha varit det heller, är ju mysigt att gå på bio bara :D

2009-09-01 @ 10:12:55
URL: http://kiimjansson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

finblogg :)

2009-09-01 @ 11:49:44
URL: http://busiiigt.blogg.se/
Postat av: MARIELLE

Hatar hål timmarna!Finns ju ingenting att göra ... =( Dom är bara onödiga

2009-09-01 @ 12:15:06
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0