Gör mig till en stjärna..

för jag vill hinna hinna!

Dagarna flyger förbi, vi är inne i mitten av september redan! hinner inte med tiden känns det som.. men det kanske är bra, då slipper vi äckel norra snabbare, när den dagen kommer och vi får skåp och allt, då blir jag glad! orkar inte med denna skiten längre! uschaa.

helgen har vart bra, men allllldeles för kort, som den alltid är. man hinner knappt sova ens förens det är dags för måndag igen. denna måndag hade vi iaf prov, fysikprov. imorn får vi se hur de gick.. imorgon är även den värsta dagen, men de är så gott som helg när den är gjord :p så de är ju bra :)

Igår hade vi en riktig tjejdag i karlstad, så jag fick lämna basten hemma ;) jag, mamma, mormor och moster drog iväg :) de va mysigt. efter karlstad åkte jag tillbaka till gumma, mitt andra hem som mamma säger.

micke hade vart i smögen, fiskat krabbor vi lekte med innan vi dödade dom i de kokande vattnet! hemskt, men dom var inge snälla så dom förtjänade det!



nu ska ja fortsätta med teorin, så jag får de ur världen!

det är förövrigt 4månader minus 1 dag tills jag fyller 18! ;)


CIAO

Kommentarer
Postat av: Sofie

låten är grym :DD

2009-09-14 @ 18:26:34
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0