återigen måndag.

Det är så tråkigt när helgen kommer, man vet att måndagen inte är långt borta..

men i fredags åkte jag till min kusin och umgicks ett tag, sen åkte jag till Martin, sen hem och slängde oss i sängen, lördagen vaknade vi och börja möblera om, vilket blev oerhört bra :) vi körde massa skärp till tippen senare, och sen drog vi på turné, johan, ronny, martin. igår låg vi hela dagen nästan, åkte till hagfors och handla, till udde och hämta lite grejer sen hyrde vi de tre sista wallander filmerna vi åkte hem och kolla på, och åt krääftor :D :)

Idag hade vi sovmorgon <3 mannen fick köra ner mig vid tio, sen fick vi sluta en timma tidigare! lycka!
ikväll blir de träning :) sen ska ja få hit min grabb tänkte ja :)

nu ska ja fortsätta att inte göra någonting :) sova kanske! veckans hemskaste dag imorgon...
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0