une, deux, trois.

gud vad jag uppdaterar nu :)

nu är iaf träningen avklarad, 6 st var vi (y) men de blir fler på torsdag, men vi är inte säkra på om vi ska byta än, det beror helt på.. och allt blir krångel med all skjuts och alllt.. så får se om vi stannar i hagfors till jag har kortet i handen och kan åka vart och när JAG vill. men annars var det helt okej :)

nu inväntar jag aa(andraavenyn) som ska dra igång snart på 24:an, det är absolut inge bra mera, men jag kollar ändå, har ändå inget för mig.. borde sova med tanke på hur trött jag är på mornarna, men nu är jag pigg som en mört ju.. så jobbigt det där!

ingen färgning blev av heller, mamma var så trött, så börjar hon imorn så vi tar det på torsdag ist :) bara det blir innan fredag är jag nöjd :)

nej nu ska jag ringa och säga god natt till min älskling eftersom jag inte får sova med honom inatt heller, it sucks! men det är nog bra att inte umgås varje dag också? så man inte blir trötta på varandra, för nu bor vi tillsammans i stort sett, och det märks.. mamma saknar mig t.o.m, jag saknar honom efter bara en timma.. men imorn så! :)

nej nog tjatat! nu ska jag stänga igen och borsta gaddarna :)
CIAO 



moi et ma amie Marie, toakön <3

Kommentarer
Postat av: Marie

haha toakön, va kul vi hade:D

klart ni ska vara kvar skjuts ordnar sig vettu ;)

2009-10-07 @ 00:12:29
URL: http://maariejohansson.blogg.se/
Postat av: Helén

du saknar franskan märker ja :D

2009-10-08 @ 13:00:18
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0