I'm burning inside!

bara för jag verkligen inte ska sitta här utan plugga kan jag ju ändå slänga in ett till inlägg.
matten går åt helvetet, jag orkar inte träna, jag kommer dampa ur imorn och vara så förbannad på mig själv att jag inte läste just dom uppgifterna när provet kommer.. jag vet hur de blir, men orkar inte lägga ner mig ändå.

inatt blir den första ensamma natten på hur läääänge som helst.. det gillar jag icke! så nu sitter jag här, helt ensam i huset, men musik på nästhögstavolym och massor av tända ljus :) de kan vara skönt att vara helt ensam ibland också faktiskt :) men mysigare att vara ensam med den man älskar.
Jag tänkte även lägga på en mask på facet, om jag orkar. jag la t.om. i en maskin förut, allt för att slippa matteskiten!

men nu hade jag inget mer på hjärtat att förmedla, ni kan ju få njuta av en bild på mig och min braa vän som jag saknar!



You'll never walk alone, I always by your side! <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Aww, Jag älskar dig! <3

2009-10-05 @ 22:20:14
URL: http://linnhannahmariaa.blogg.se/
Postat av: Amanda Engh

jag trodde du var båda två först, blev skit paff ;p

2009-10-09 @ 16:07:07
URL: http://manndyhehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0