Tempora mutantur, nos et mutamur in illis!

nu var det roliga snart över och man ska åter till skolan, men denna långhelg har vart skön, hunnit med en massa kul känns de som :)
I förrgår gick jag, meta, alexandra på marknaden, sen på kvällen åkte vi till Malin på fest, var där i cirkus 2h sen fick min snygging komma och hämta mig, vi körde hem alexandra, tog oss en sväng till udde, skjutsade robin, sen åkte vi hem och kikade på film :) han klev upp halv 6 och åkte till arvika, jag låg kvar och sov till de blev frukost med ninni och mikael, sen några timmar prat senare åkte vi ner till hagfors, jag hoppade av hos pappa och kollade läget, sen åkte jag till alexandra och vi tog en tur på marknaden, sen drog jag hem en timma, sen vidare hem till Gunnar och käkade mat, och vidare sen till sättra och spelade brännboll tsm med min umgängeskrets (y)  nästan.. men de var kul iaf, sen drog vi ut på stan och kollade, tivolit var kvällens höjdpunkt, massa karusellåking! massa kul :) skjutsen hem blev fixad i sista sek. jag ringde marcus och då var skjutsen där, liiit tajming. så jag snikade skujts hem av johanna :) tack!
huset var helt tomt när jag kom hem, men det dröjde inte så värst länge innan jag fick sällskap :) som dock dragit nu, men ser förmodligen sen igen :)

Jag har ännu inte kommit upp ur sängen, jag gillar min säng :) och det lockar inte att jag måste gå ner i den iskalla källaren för att duscha heller.. men jag har väl inget annat val antar jag!

tänk vad underbart de hade vart med sommarlov nu! jag skulle döda för att få det tre veckor tidigare! hatar att gå till skolan nu förtiden, och speciellt imorn, pratdelen i franska (y) YEEY! Je m'appelle anna. Je ne rappelle pas. 
även fysiken lockar väldigt mycket! men jag ska väl kunna stå ut i 14 dagar till, antar jag! måste jag!

men mitt present promblem är fortfarande kvar, hatar sånt här. men vi ska ju snart ner till karlstad och kika (sandroow&alexus) så då får jag spana ordentligt! hejdå mina pengar, kul att haft er :)

nu blev detta långt, så jag får ge mig och dra och duscha istället :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: ♥ helén

du skojar med mig? pratdelen imorgon? näääääääääääääääääääääj!

2009-05-24 @ 15:15:04
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: ♥ helén

det kommer jag få ig på iaf... suck

2009-05-24 @ 16:22:12
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mycke umgås med dig denna helg men det tycker jag var superskoj :D och snart kd också =)

2009-05-24 @ 17:49:36
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0