TOrsdag

Idag var det premiär på tallhult! synd bara att kylan kom så hastigt och lustigt så vi inte orkade vara kvar, utan åkte hem ist. men dom vann väl antar jag?

idag var jag även hos tandis, dom tyckte min mun var jättefin och bra, inga problem alls! sen var de bara att hoppa på bussen, hem, sen tillbaka till hagfors springa runt hela hagfors och sedan till pappi och sen speedway. :)
imorgon är det fredag, helg! en lite längre helg eftersom vi börjar 12:20 på måndag! :*

idag åkte min mor med sitt sällskap till göteborg, så är ensam tills på lördag :) jag klagar inte, inte förens kvällen kommer och knackar på, då kan de bli lite kusligt att sova ensam, men jag klarar väl denna natt ska ni se!

Nu ska jag inte dryga mig så mycket innan jag slocknar, trött som en oxe :)
så god natt på er :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0