The dread!

Fysiken har jag då inte tränat värst mycket på, utan jag har vart ute och skämt ut mig på vägen med massa kärringstopp i vår bil (h) annars har jag inte gjort mycket annat, jag fattar inet fysiken, jag vill inte ens fatta den! det är så onödig information allt det där så jag bli tookig!

Igår sov jossi hos mig :) trevlans, vi började kolla på film, men vi blev så trötta och stängde av och slockade direkt båda två :p inatt behöver jag inte heller sova ensam hoppas ja, utan jag hoppas att någon av dessa småttningar till vovvingar har tänkt sig komma och hoppa upp och sova vid min sida inatt :) Tella och Tanja, kan ta kort av dom senare så ni får se dom om ni känner för det :) hihi

Imorgon blir de nog speeedway eftersom vi inte fick någon bil till tutbingon :p så får vi nöja oss med speedway ist :) lika bra det! annars är det träning och vikingvarvet som står på schemat för dagen, och det förbannade fysikprovet såklart!

På fredag blir det grillning hemma hos mig! kuuligt! så nu tycker jag att morgondagen kan rusa iväg så det blir helg och massa mys snart!!

nu blir det fråga olle :) ha de braaa
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0