sommar, sommar i värmland!

åh underbara väder! jag älskar dig ! eller det? aja,. skitsamma!

imorse åkte jag till min far, var duktig och tvättade min moppe, så var jag även snäll och tvättade pappas bil, och det lönade sig ;) 500:- rikare nu (h) sen kom farmor och det blev smörgåstårta! vi fick med en tialott med smörgåstårtan, lite kul tycker jag! men vi vann inget :( sen åkte jag och min bror till Ricky, sen till mormor och målade, eller jag lekte med vovvarna medans dom andra målade! det fanns inget jag kunde göra tysligen, synd, mykk!

Nu har jag precis kommit in efter en kväll på badlann, grill och mys med massa folk. mysigt vare! och nu kommer min boyfriend och jag följer med till gummis :))

pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0