sommar känslor i bott!

vad veckorna flyger fram :) bra är det! denna vecka har bestått av träning för det mesta, minns inte mer vad jag gjort :p men igår var det iaf träning, otroligt gott var det :) springning i ca 30min, sen cirkelträning i över en timma :) sen efter skulle vi åkt på speedway, men sara ringer och är skadeglad och säger att det är inställt.. och så var det.. men det gjorde mig inte så himla mycket ändå kan jag säga :p när jag kom hem gjorde jag mig iordning för att lägga mig vid 8 tänkte jag, men nej. jag ville inte sova ensam så jag satte mig bakom ratten i gunnars bil med mamma bredvid, gunnar bak och hundarna längst bak och körde till gumma :) påvägen står det en älg på sidan, trodde vi skulle dö. men jag klarade det så fint så, jag stannade till och den sprang över så fint så :) sen kom vi fram utan några problem alls :) mysigt vare, var även 11 månader igår! <3


äntligen fredag idag! underbart väder är det också :):) puss på det !

Kommentarer
Postat av: sara

hehehehheheheh

2009-05-29 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0