Ordning och reda, lådvin på fredag!

Igår när skolan var slut var det bara hem, kasta sig i duschen och göra klart garneringen på tårta och dra iväg till sätteråsen till bror och ellinor! Broder fick massa presenter och jag åt massa smörgåstårta, avstod från den vanliga för sådan gillar inte jag! så fort vi slängt i oss maten drog vi oss, jag hoppade av hos min pappa där Sebastian kom i sin nya bil och plockade upp mig, drog en sväng till lakheden, sen plockade vi upp chillie och åkte hemåt :)
imorse när klockan ringde var jag så j*vla trött som jag aldrig vart förut tror jag, det var hemskt! även var vi inte uppe så länge igår :o men men, vi blåste ner över och jag hoppade ur vid pappa en halvtimma och inväntade bussen så jag slapp sitta i skolan i en timma! skolan var dryg men ändå över snabbt! och nu har jag precis käkat, känner att jag skulle ha väntat med det tills efter träningen men, nu är det nere iaf, inget att göra åt!

Ellinor skrev även upp till körkort idag! och hon klarade det! nu är det bara körningen på torsdag kvar :):) KUL! grattis!

nu ska jag försöka kika igenom fysiken en snabbis innana det är dags för träningen!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0