nothing left to say!

Igår när vi slutade vid 11 kom min mamma och vi drog till karlstad och shoppade! de blev INGA klädesplagg för min del, mycket bra av mig tycker jag :) utan jag inskaffade, eller mamma inskaffade åt mig, en tvbänk. en STOR jävel ;) men den blev inge bra på kortet så ni som vill se får helt enkelt komma hit ;)
när vi kom hem från KD åkte vi direkt till Gunnar och åt underbart god älggryta! sen tog vi med oss Gunnar, Tella och Tanja och åkte hit och skröv ihop hyllan. så nu står den här så fint, ska bara fixa lite i den så är den klar sen :)
Klockan blev mot kvällen och Sebastian kom, vi åkte upp till gumma och sov där:) imorse var vi pigga och glada i det underbara vädret, så vi gick ut och fixade med veden ;) han klöv, och jag staplade :) sen blev det dags för skola, idrott. den bjöd på brännboll, mitt lag vann såklart ;) så underbart väder att vara ute i :) sen svenska och samhäll.

efter skolan var det träning, vi funderade skarpt på att strunta helt i den. men vi drog dit ändå, det var ju ändå den sista :) cykel och styrka blev det, sen fick vi varsin STOR chokladkaka av lille robin för vi vart så duktiga och tränat ;) TACK OCH BOCK!

nu tänkte jag faktiskt ta tag i svenska arbetet och skriva på det, så jag kasnke blir klar snart och slipper det :)

CIAO

Kommentarer
Postat av: Emms

men varför fick inte jag bli med?..

2009-05-20 @ 21:42:03
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0