no surprise

GÖR TESTET



du är kär nu - absolut!
nån har sårat dig så du börjat gråta - jao,
du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ne, men snart kasnke?
du har haft ett förhållande som varade över två år - nee,

ÄRLIGHET

jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jepp
jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Oja
jag har smygit ut utan lov - vet inte riktigt,
jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ehe, japp.
jag har en hemlighet som ingen vet - vet inte, tror inte de :)
jag har fuskat i ett spel - har nog hänt ja :p
jag har struntat i ett prov - tror faktiskt inte de,

DÅLIGA TIDER

jag har druckit alkohol - jaaa
jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nja, kan väl hända.
jag kan inte svälja piller  - jo, gört varje daa
jag har tagit mediciner mot depression - nej nej!
jag har anorexi och/eller bulimi - Nepp
jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - neee
jag har vaknat gråtande - Ne inte de heller
jag har somnat gråtande - jaaa,

DÖDEN

jag hatar begravningar - ja!
jag har sett någon dö - ne
någon nära till mig har försökt begå självmord - tror jag inte
någon nära till mig har begått självmord - nee

ERFARENHETER

jag har tappat bort mig i min hemstad - haha, ja, i hagälva i sommras ;o
jag har sett en fallande stjärna - jepp :)
jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - jaa
jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - haha ja, milano
jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - ne, men vill!
jag har lekt sanning eller konsekvens - självklart
jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - vet jag inte, tror inet de
jag har medverkat i en teater - nee,
jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - jao
jag har fångat en snöflinga med tungan - jepp
jag har suttit på ett tak på natten - japp
jag har aprillat någon - har ja!
jag har åkt taxi - jeepps
jag har ätit sushi - nee
jag har åkt snowboard - nejnej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0