Let the summer in!

igår kom S och hämtade mig, vi blev stoppade och gick in till Morgan en sutnd, åkte sedan vidare till mathias, sen till hagfors! drog ett vps och sen släppte han ur mig hos emmis, bättre sent än aldrig ;) men mathias var ännu drygare och anlände en halvtimma efter mig, vi kollade på den nya wallander - hämnden, inte så bra som jag trott, men gick att se iaf :)
sen blev klockan mycket för anna en stund ;) men sedan när ljuset kommit så lämnade vi emmis och matte körde hem mig med det brummande oljudet :p så halv fyra steg jag ur bilen och gick in. lagomt trött nu :)

Imorse när jag vaknade åkte vi till mormor och hälsade på, och nu har vi nyss kommit hem typ, mamam är på tutbingo och jag är ensam. Så nu ska jag fixa lite här hemma innan folket kommer hem igen!

här har ni voffsingarna! Tella ( till höger) ser lite knasig ut, men ändå ;)



ikväll blir det mys! sen imorgon blir det marten med Meta och Alexandra :):):)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul ska det bli, ringer dig sen och pratar lite om imorgon :)

2009-05-21 @ 17:27:03
URL: http://alexandra.erikssson.blogg.se/
Postat av: Emms

Haha men det var väl skoj :)

2009-05-21 @ 21:56:19
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0