Jobbigt va?

nu är det "Ballar av stål" på tvn, så himla kung! jobbigt va? jobbigt va? ;)

Idag var det en skön dag i skolan, bortsett från franska provet då men.. Vi började 12:05 och sluta 14;15, helt perfekt dag, imorgon börjar vi 8 och slutar 11:20 :) sen bär det av till karlstad, måste hitta kläder till avslutningen, presenter till S, bror och ellinor. så svårt, vad kan man köpa?

När jag kom hem åkte jag snabbt tillbaka in till alexandra :) trevligt.

Nu har vi valt ut bild till plakatet, så nu är de klart :) bara att invänta de sista dagarna nu! sista dagen i skolan är inte långt bort, sen ska jag ner och se när S springer ut, och sedan på fredag blir det älvstranden när alla springer ut och sedan studentfest på fredag och lördag hemma :) och även utgång! så spola fram två veckor nu tycker jag så det blir sista veckan snart! :) :)

Nu ska jag ta Tella och snosa med ett tag innan det blir natten :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: ♥ helén

Jag fick reda på att jag blev godkänd på gårdagens prov. Lell glad jag blev :)

2009-05-19 @ 14:27:47
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: emma

Ska man ha ngt speciellt på skolavslutningen?:P

2009-05-20 @ 15:12:29
URL: http://doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0