It's not enough,

igår kom sebastian, kristian och tony och hämtade mig, vi släppte av T, K hos jimmy och for iväg till simon i väse, sedan hem och hämtade upp folket igen. Dom följde med oss upp till gumma och söp ;) så det blev en kväll på altanen med massa skratt kan jag lova :) sedan blev det film och mys hela natten!

imorse när vi vaknade till liv drog vi till otterdalen, klöv ved och vad allmänt duktiga, eller ja, jag kollade på medans dom andra gjorde det ;)  sedan åkte vi ner till hagfors,  hämtade upp kristian och tony, handlade och gjorde lite ärenden. sen släppte vi ur dom och åkte åter till Arne där även Patrik och Thomas var, sedan drog vi hem och grillade, mums vad gott det var :) efter de gjorde vi ännu en tur till hagfors, hämtade sladd som skulle vara till sågen, när allt var fixat och klart var det ju bara uttaget i väggen som fattades -.-
så då gick vi och la oss, sen var det bara att åka hem hit, mamma jobbar så huset är helt tomt, inte vart ensam mer än någon timma, högst, denna helg. och nu är jag superduper ensam!  tur de finns telefon iaf ;) annars vet jag inte!

Imorgon börjar vi 12! GÖTT, sen är vi lediga tors-fredag! underbar vecka säger jag bara !

nu hade jag icke mera på hjärtat, ring om ni känner att ni vill komma hit och sällskapa mig :)

Kommentarer
Postat av: ♥ helén

underbar kan jag nog inte hålla med om anna, nationellt i franska ju :S

2009-05-17 @ 21:02:01
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0