Heelg

natten var inte alls så ensam som jag trott utan jag hade även sällskap den natten, och senare kommer han hit igen och myser!

idag har vi vart i skolan, missa första lektionen :O;) örker nog.. nej sen blev det lite fräsning, och jag var grym, men oj så långtråkigt det var! sen drog jag med mig meta och alexandra hem och vi grillade och åt oss sprängmätta :O men gott var det!
nu spelar meta GH och är så himla sur för hon inte klarar "slow ride" på easy, inne på 7:de försöket nu tror jag, rätt kul att höra dessa två låtar hon strävar med hela tiden :) och alla ljuvliga ljud när hon missar tonerna ;)

Nej nu blev hon lett och vägrar spela mer ;) snart åker nog gitarren ut genom fönster :o

så nu ska vi fortsätta häva i oss våra underbara drinkar :) vi kunde verkligen det där, underbart goda !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bara avundsjuk för att jag är så mycke bättre än dig :) tragiskt men sant..

2009-05-15 @ 21:39:25
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0