Elfte maj.

Nu är vi tillbaka på en ny vecka.. igen! men nu är det inte så många kvar innan sommarlovet kommer och jobbet börjar! mycket skönt :)
nu sitter nere vid fors och har cad, håller på med en klocka som ska fräsas i tvåan!

Helgen har vart otroligt lugn och bra, Igår åkte jag till pappi en timma och sen fick han köra mig till sebastian :) slaggade över tills idag, när vi vaknade regnade det förfullt, så han tyckte synd om mig att få gå till bussen så han erbjöd sig att köra ner mig även idag :) påväg ner började det snöa för fulla muggar :O och i geijers var det t.o.m lite vitt på backen under träden! men det slutade snabbt som tur var! och nu ser jag solen skiner genom litegrann :)

Idag ska vi åka och fira min bror som blir 19år idag, och äta vår smörgåstårta vi gjorde igår! mumms!

nu ska jag försöka skriva klart mitt namn och sätta in på klockan :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0