DANCE FUCKER DANCE

ja, då var valborg över då :) började hos meta sen byn, det var skoj!
igår vaknade jag vid nio, tog en walk på en timma och sedan hem och slockande direkt och vaknade halv 4 (h) vi drog till sätteråsen och hälsade på, där även robin var. sen åkte vi hem och jag somnade snabbt! :) 
Idag har vi inte gjort så mycket, jag var ute och övningskörde, måste lära mig köra sakta tydligen, är alldeles för snabb! men annars kommer man ju ingen vägen om man inte trycker lite mer på gasen? aja, får väl tränas in ..

Nu har mammi precis gjort slingor på ellinor och mig, och även klippt david och ellinor, vi har också hunnit och ätit mat tsm :) och nu ska jag bli  med dom hem och grilla! så kommer nog S efter också :) myyys blire!

otroligt mycket matte har jag hunnit med också, har inte kollat på boken ens! men nu tänkte jag slå upp den och göra ett tal, kasnke två om jag orkar :) så nu ska jag kila!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0