Banan?

igår lekte jag med alexandra :) mycket trevligt med massa(!!) skratt och prat :)
idag började dagen med en spruta :S AJ säger jag, känns än i armen.. men nu är det bara(!) 2st kvar! annars har jag besökt milla och vart i ekshärad och handlat med mormor :)

nu kollar jag på robinson, sen börjar "se upp för dårarna" och nu håller även "da vinci koden" på, kan inte riktigt bestämma vilket jag ska se! men tror jag stannar på fyran :)

nu är jag även ensam hemma, som jag vart sen igår eftermiddag och kommer vara tills imorgon någon gång.. natten igår var otroligt ensam, men det hoppas jag på att denna inte kommer bli iaf ;)

nu ska jag fortsätta kolla in robinson! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mycket trevligt var det, får se när de ringer efter mig och vill ha mig som dommare ;) haha

2009-05-10 @ 16:34:20
URL: http://alexandra.erikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0