allt flyter..

.. filmen vi ska se ikväll :)

helg, näst sista helgen i ettan, WIIHOO säger jag bara :)

idag var dagen dryg, drygare än någonsin, vi gjorde inget på några lektioner typ, satt med datorn och nördade hela tiden, var till dompan och fick oss gratis glass två gånger ;) sen fick vi äntligen sluta och älsklingen kom och körde hem mig :):)
mamma drog på SOS-fest i torsby tror jag? eller sunne, jag vet inte :p spelar ingen roll vart, hemma är hon inte iaf :) så det bluir en lugn och mysig kväll ikväll :) inga fel alls! vädret är verkligen på topp också :) det gillas!

grönsaker och kaniner = mat


CIAO

Kommentarer
Postat av: ♥ helén

Haha "grönsaker och kaniner= mat" ;)



men man ska att inprovisera när man inte kommer på ordet ;) Bra anna :D det hade iaf jag aldrig kommit på.

2009-05-29 @ 17:53:15
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0