VARFÖR INTE LEVA HÄR OCH NU OCH INTE SEN!

Fredag idag :) vi fick sluta halv 12, istället för halv 4! vi hade undervisning med bl.a. Barbro wallén ;) ja, jag behöver inte säga mera! men det är underbart att komma hem så tidigt på en fredag, helgen blir så mycket längre känns det som :) och när pappa hämtade mig förut svängde vi förbi pekås så jag fick köpa expressen med SCOTTS skiva som följde med (a) 8 nya låtar som inte var med på den andra! så nu har jag något mer att proppa örona fulla med! Ljuvligt!
Imorgon kommer farmor, och då håller vi tummarna!! ;) och efter deras visit drar jag ner och kollar in innebandyn! kul :)

och fy vilket väder! det är april nästa vecka och vi ska få en decimeter snö idag! ;s inte kuul, vill ha sommar och sol NU NU NU!

och jag måste berätta om bussen imorse! haha! jag har inte åkt buss på hela veckan, underbart! men idag hade bror sov morgon så jag ville inte dra upp honom idag igen (som jag gjort alla andra dagar) utan jag tänkte vara snäll så han fick sova, så jag tog bussen! och dirket jag klev in i bussen hade dom musiken på högsta volym! "font jag en kôrv så hôpper ja i älva" dunkade vi hela vägen från geijersholm in till södraskolan! och alla småbarn (7åringar) stog och sjöng med och dansade loss i bussen! helkul var det :)

Kanske känns det som ett lotteri, att vinna är inte lätt, men en spänning och ett tidsfördriv!



jag är buggsugen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0