I wanna take a ride!

Lelllördan idag, som alla andra dagar enligt mig ;) öhö ..

ännu en onsdag gjord, alldeles snart heelg i mina ögon :) och det gillar jag, helger är det bästa på hela veckan =) myyys :) imorn hoppas jag min vän gör provet så hon vill iväg och sola efter skolan :) måste få lite färg nu alltså, det går inte. är ju blek så det är synd om mig :o

nu har jag kommit ur min negativa tid och är positiv mot allt! det kanske har att göra med att mina vårkänslor börjar komma? jag gillar tillochmed skolan just nu! och allt går min väg, nästan! underbart äre ! jag gillar läget, alla lägen!

jag kan ju berätta att träningen i måndags var så oerhört kul men så jävla jobbig, eller styrkan var inge jobbig ;) kanske fick lite träning i magen av allt skratt, och lite i rumpen av hunden! ;) mer än så blev det nog inte :D men innebandyn, oj vad kul det var, fast herregud vad jobbigt! tycker varje måndag ska se ut så :D:D
 och sen igår var jag ute och övningskörde, ända från våran parkering till ekshärad, runt och tillbaka till ica. därifrån fick mamma ta över! hon tyckte jag var otroligt duktig så hon var tvungen att ringa och skryta över mig ;)

men nu mina vänner ska jag ta och byta om och snart kommer broshhan och hämtar mig för jag ska in på träning! taggad är jag!

Jag saknar min älskling! PUSS;*

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, så grymt KUL :D

2009-03-11 @ 19:25:36
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0