sista dagen på veckan!

jag åkte ju aldrig iväg på ferre igår, och det är inget jag ångrar heller, för det var tydligen inge kul! utan jag åkte upp till de stackars små ensamma djuren i gumma och höll dem sällskap och tog en promenad tills ninni kom hem och vi satte oss och kollade på melodifestivalen :) sen kom grabbsen hem och det blev film och mys hela natten! förut drog vi till rune sen ner till ronny, sen vidare till ekshärad och nu har han precis släppt av mig här hemma. ensamt och iskallt är det verkligen! så jag funderade på att ta ett varmt baad :)

och idag är det söndag och det innebär mia & klara , herren på täppan och sen beck!  söndagar är dom tråkigaste och drygaste dagarna som finns, men ändå tror jag det är bäst på tvn då! och det är ju bra det iaf :)


Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in vad vi bjuder på!



Borås största, snyggaste och bästa blogg har något för alla :)



www.arntyochmirry.se

2009-03-09 @ 14:49:38
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0