praktikanter utan handledare!

Denna vecka har vi tillägnat nere på järnerket! i det stora hela tycker jag det är kul! men dom kunde ha schemalagt det mycket bättre! eller kanske inte, men dom kunde organisarat sig och höllt tiderna och personerna som skulle komma tycker jag skulle komma också! som i måndags, vi skulle haft thor-leif men han var borta, vi skulle ha haft sven, men han var ledig, så vi fick Jan tillslut! och på rundvisningen fick vi ha Leif pollack istället för Sven, och det sista skickades vi till fel rum i helt fel byggnad! men på tisdagen var det inga krångel med personalen, bara att dom inte hade något mer att berätta så vi fick gå hem innan 2! och idag hade vi maknad, planering och ordercenter! sammanlagt skulle dom pratat i 4h, men det tog 1, 45h för alla, så vi fick ha rast i 3h (!!) för han på ekonomin kunde inte ta oss tidigare för han satt i möte, men när klockan väl blir ett så har vi ändå inte honom, utan vi fick mikael ist, och det tog 30min istället för en timma! så idag fick vi också sluta vid 2 + 3h rast! men men.. Vi har iaf fått BRUS utbildningen, så vi har släck bränder och haft oss :) det var kul!

Annars har mina dagar bestått av, först måndag och tisdag med millis! och sen idag var jag hem till meta en sväng och nu har jag och pappa precis käkat vår hemgjorda pizza! mumma var det! och senare väntar träning!! gott ska det bli :)

Har jag kanske nämnt att jag är FÖRÄLSKAD i scotts? ;) och kommer vi inte iväg i maj blir jag stôllig! jag vill verkligen! bajs jobb min pappa har! och tusingen att faster ska ha 3vovvar -.- och att moster hatar dansband!! Farmor är väl den enda utvägen antar jag, meta vägrar ju att ha med sig Ingela, men jag tror inte farmor är något bättre än henne, men vad gör jag inte för min käre henrik?

strax kommer faster och kalle och ska ta min fina bil ifrån mig, jag sörjer verkligen! ;) så då ska jag passa på att höra om hon inte kan skaffa ett hunddagis ett par dagar så vi kan roa oss på viking!

Imorgon ska jag och mina kollegor ut och käka på lunchen :) och oj vad vuxet det där lät ;p men så ärre!

nej nu ska jag ta och avsluta detta långa och ointressanta inlägg med denna vackra bild :)



PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: meta

SÖTIS<3

2009-03-25 @ 19:25:06
Postat av: saga

jag vill umgås med dig också, myckesnart (;

2009-03-26 @ 13:59:33
URL: http://sagajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0