mucho braoo.

Igår började dagen med Saga :) länge sen och mycket trevligt vare, vi solade och prataa :) sen drog jag hem, jag och broder åkte till skogen och hämtade sebastian, sedan hem igen. Grabbarna var hungriga så jag var snäll och gjorde mat, sen spelade vi spel :) sen begav vi oss några meter åt höger, till morgan. inte långt därefter kom kilen och skjutsade vidare oss på kalas :) christian fyllde år, det var mycket trevligt må jag säga, massa trevligt folk! dock var jag den yngsta och så, men uuj vad kul det var ! en hellyckad kväll i mina ögon! sen var Petter snäll och hämtade oss och körde hem oss, här var det också hålligång med lite folk :p
Senare blir det mys hos meten, ska bli kul. och gott! :) hon kommer nämligen upp till min nivå imorgon, så grattis pårää!

Nu har älsk precis lämnat mig, så nu tänkte jag fräscha upp mig lite med en dusch :)

en mycket bra helg hittills, och den blir nog mer lyckad ikväll också med alla brudar :)

tack för mig :)

Kommentarer
Postat av: meta

din nivå ja ;)

2009-03-15 @ 13:13:19
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0