löördag

nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på ishockey medans alla mina vänner gör sig fina för utgång! men jag sörjer inte :p hockey är kul så :) och kvällen kommer också bli kul ändå, mycket hellre sebastian än byn säger jag bara! tyck att jag är tråkig men byn är ännu tråkigare ;) så mig ser ni inte i dimman, inte denna helg iaf :)

jag har precis lagat mig mackisar och köttbullar och tryckt i mig, så nu är magen mätt och belåten :) jag har även skrattat så otroligt mycket och den HÄR mannen, oj så roligt detta klipp är alltså :D

som ni märkte så skippade jag karlstad, och hade vi spolat tillbaka tills imorse nu hade jag följt med ändå! men nu är det försent och dom är hemma om en halvtimma!

nej, hej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

vafan anna, nästa gång ska du med iaf ;)

2009-03-07 @ 16:47:47
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det kan jag väl :) men din är väl fin nu? :)

2009-03-07 @ 18:48:28
Postat av: helén

oj de blev inte vem de va från.

2009-03-07 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0