Låt ingen annan tro något annat om dig!

Snart är min faster här, då ska vi boka vår andra resa med SCOTTS! denna gång med farmor&faster , på viking line och med bussresa fram och tillbaka, vi måste ju variera oss litegrann ;) öhöö

så när lena har åkt, eller om jag åker med henne, så blir det innebandy med sofi :) även alexandra kasnke ska med, om dom får tag på vovven som har sprungit lös där uppe i ekshärad! så tagga nu flickor!! 

jag återkommer väl ikväll, eftersom jag lyckets få trådlöst till min dator här nu också ;) liiit bra ä ja!

jag leker med elden när jag leker med dig!


GRATTIS SÖTNOS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

TACK VÄNNEN :)<3

2009-03-28 @ 18:06:13
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0