KUL!

ja, det är det rätta ordet för denna kvällen!
Emms kom hit, efter någon timma kom även sofie, vi drog igång med negerbullsbak och sedan busade dom hej vilt, ner på golvet och upp och flög flygplan ;) kul må jag säga ;) senare kom robin och jimmy och hämtade upp oss och vi drog till lakheden, efter många felkörningar kom vi tillslut fram till det läskiga huset! vi vågade oss t.o.m in i det! men vägen dit var nog mer läskig än själva huset! sen drog vi vidare och skulle hitta på något skoj, vi åkte till hagfors sen udde och kollade, fann inget roligt så vi stannade till vid totte, sofie satte sig vid ratten, emma bredvid och jag bak. robin och jimmy vågade inte sitta kvar så vi drog iväg med bilen ändå till stallet och tillbaka ;) mycket busigt av oss! otroligt kul!
tack för denna kväll flickor :)

nu ska jag ta och lägga mig och värma mina iskalla fötter efter all gång i den 1meter djupa snön och dra en movie :) tvn hade inget att erbjuda alls! så god natt med er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha :) mycket kul kväll! tack för den :)

2009-03-07 @ 01:58:27
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack själv! Måste göras om :)

2009-03-07 @ 02:20:11
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0