JAG TROR PÅ OSS !

Nu har jag nyss kommit hem och fått i mig lite mat, dagen idag var helt okej! gjorde rätt mycket i caden, inte så mycket på fysiken och franskan var inte så hemsk som jag trodde :) det är bra.
och den 19 mars, alltså om några ynka få dagar drar jag på båtreesa :D:D och inte vilken band som helst är där och spelar ;) nej, utan det är SCOTTS! åh vad lycklig jag är :) det blir jag, mammi, agneta och emmis! troligen, annars ställer meta upp :) åh vad jag längtar! dansing hela natten lång ;) missar dock 2dagar i skolan, men vem bryr sig? scotts är mycket viktigare, och henrik är snygg ! ;)

Morgondagen ska jag&alex vara duktiga och gå till verkstaden när vi slutat, anna kunde och ville så varför inte? jag gillar det där stället så! och min hammare vill få sina slag :)


ooh herregud .. herreguud! KANONKUL!



/ANNA




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kanonkul ska vi ha i verkstaden ;)

2009-03-09 @ 15:37:06
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0