I gåår, torsdag

då hoppade jag franskan ( ooops, skräll annnna.. ) och följde med meta och ingela till karlstad :)) jag fick lite nytt till garderoben :) 
* två vanliga braattha svarta tshirtar, varav en var 3/4 arm på.
* ett par röda jeans
* en blus
* ett par jeans tights
* en bh
* ett armband
* två hårband
ja, jag tror det var det som var med mig hem igår :) nöjd var ja, och en upppiggande känsla när jag tog ut pengar fick jag också! ujuj vad skönt :) så blev jag bjuden på lunch på kebabhouse av ingela, tack och bock!

nu har vi svenska, jag skriver om Uddeholms herrgård :) intressant och kul må jag säga!

nästa vecka är vi lediga måndag, sen går jag tisdag och onsdag. sen på torsdag tar jag med mig meta ner till sthlm och åker bååt! MED SCOTTS! <3 otroligt kul kommer det bliii! egen hytt och allt, kan det bli bättre?
och veckan efter drar praktiken igång! ska både bli kul men andå tråkigt efter vad alla sagt, men men. livet är hårt =)

Nu måste jag återvända till arbetet!

CIAO

Kommentarer
Postat av: meta

Fyfabian så skojjjjj :D

2009-03-13 @ 10:12:14
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0