helgen =)

helgen har verkligen vart BRA!
Fredagen var jag somsagt med sebastian ;*
Lördagen åkte vi till skoga och åt middag hos milla&olle med hans släkt, och oj vad kul man kan ha med vuxna faktsikt! absolut med dem =) toppen människor! Sen när jag kom hem ringde jag denise, och tjugo minuter efter satt jag på bussen, kom tilldenise och där var emma och josse! vi hade 4manna fest och det var otroligt kul!! så det måste vi göra om flickor :) sen åkte vi en sväng till johanna, emma vek av och drog hem ;) men det var inge vidare röj så vi fick skjuts och åkte till denise, pontus hängde även med där på ett hörn! väl hemma drog vi igång med maten ;) sen ringde vi MASSA folk, tillslut kom totte, fredde och sebb, och vid halv tre var festen slut för min del, sebastian var helt utmattad så jag fick snällt följa med hem ;) men efter hörde jag att det kom ett tjugotal till med folk som stannade hela natten :p så kul var det länge sen jag hade, och vi var 4 pers, och sen 7st, men otroligt kul var det verkligen! jag tänkte ladda in dessa snygga bilder vi hann med att ta också, så de kommer nog in på facebook senare om dom inte ser allt för hemska ut :)
Söndagen blev ännu en sängdag, heldag i sängen alltså :) mys, mys och massa mys :) och dom på nobel var lediga idag så jag slagga över en natt till :) så han fick snällt ta och masa sig ur sängen imorse och köra mig till skolan :)

skolan gick snabbt tror jag, i verkstaden hann jag med mycket, ska bara göra själva slaget på hammaren nu så är den klar sen :) sen fysiken gick han igenom och sen var den slut, och franskan pratade vi bara om london på engelska :D fast vi lyssna på en fransk låt iaf :)

byn till helgen? inge sugen alls! jag tror jag skippar det faktiskt :)

nej nu blev detta långt :) så nu ska jag ta och försöka mig på s.225 som alla verkar också ha problem med.. annars blir det träning om mammi vill komma hem i tid :)


ta mig dit igen tack :) !

Kommentarer
Postat av: DIN ;)

JAG säger såhär : Anna är snygg, vi ska dra till sommaren till turkiet, helgen var underbar och måste verkligen göras om, anna och denise tog en massa snygga kort ( men som sagt visar våran kärlek ) och till sist DU ÄR BRA!

2009-03-02 @ 21:27:25
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0