down on me..

oj vad veckan gått snabbt :) okej, det är bara onsdag men denna dag lider mot sitt slut nu :) igår lekte jag med alexandra, sen blev det andra avenyn  och sen sängen :) och jag sov i 11 timmar, och det behövdes verkligen också :)
nu gör jag matte, och jag börjar fatta lite faktiskt :) tur det, men provet på fredag känns inte kul för det... första matte B provet! jag börjar redan tröttna på matten, och jag ska läsa ända in i matte D (?!) lord help me..

snart ska jag ta och packa ihop och åka in till min vän jossi och umgås lite innan vi åker vidare till träningen :) 

nu, åter till matteboken!



och ännu ett stort grattis till min favorit linn! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

snygga ni är då :)

2009-03-04 @ 19:20:16
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Linnis :)

Sötisar ;) <3<3<3<3

2009-03-11 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0